duminică, 25 decembrie 2016

Viața unui mare Istoric, Milcoveanu, povestită de el însuși.

Începând din această dată m-am hotărât să public o serie de reportaje filmate în urmă cu 3 sau 4 ani cu cel mai mare dintre istoricii de bază ai României, cu domnul Milcoveanu, care acum la această dată domnia sa nu mai trăiește, Dumnezeu să-l ierte și să-l hodinească în pace, trăind cu certitudinea că un om ca dânsul sigur se află de-a dreapta lui Dumnezeu. Unul din înfocații și aprigii luptători pentru propășirea patriei, ridicarea României pe trepte de culmi spirituale, unul din mulții activiști din Garda de Fier, Legionarii lui Horia Sima, clasa de elită a studenților cei ce au luptat pentru distrugerea hoardelor de străini intrați în România și care se cocoțaseră în forurile conducătoare ale guvernului din acele timpuri și care duceau pe români la o viață grea plină de lipsuri și fără perspective. Reportajele pe care le-am filmat nu se ridică la nivelul unor reportaje standard deoarece fiind o fire mai emotivă, aflat în fața unui colos în Istoria Patriei și un mare istoric care a apucat să trăiască pe timpul comuniștilor fără să fie trecut prin pușcăriile comuniste fiind apreciat și ca un mare și bun medic, Milcoveanu va sta dea pururi pe treptele cele mai înalte ale elitei românești dintre cele două războaie și în epoca modernă a istroriei dominată de comuniști, m-a făcut să am anumite ezitări și bâlbe de-a lungul acestor reportaje de o mare valoare istorică ca și literară ce îmi umple sufletul de bucurie că am apucat să scot la lumină unele din cele mai interesante aspecte ale istoriei României povestite de un martor obiectiv care a fost implicat cu totul în aceste evenimente.
am încercat să pun pe blogg prima parte a interviului cu Milcoveanu dar acest video clip are mărime de de 3,4 giga iar blogg-ul nu poate să primească video mai mare de 100 mega. Ce se poate face în acest sens? vă rog dați-mi o indicație.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu