duminică, 10 august 2014

GURU BARBU SIMION-DRACUL NECULA CORNEL

Se revine asupra dracului dracilor din România
Contele incapuciato sau necula cornel.
Duminică 10.08.2014
Scrisoarea trimisă pe data de 04.08.2014 în care arătam lumii întregi că răposatul scriitor Ion Ţugui nu a murit de moarte naturală ci a fost ucis de tine drac al dracilor aşa zis conte incapuciato pe data de 20.02.2002 o dată malefică din punct de vedere numerologic ca şi data din 11.09.2001 când însuşi contele incapuciato alias necula cornel dracul de serviciu în acea zi fatidică când însuşi acest conte a dat semnalul de atac asupra celor două turnuri gemene unde şi-au găsit moartea peste 3000 de oameni iar adevăratul criminal care a condus aceast atac a fost contele incapuciato şi nu Osama Bin Laden. Contele incapuciato prin puterile sale supranaturale a pus la cale atentatul spunând că mai trebuie zgândăriţii şi dracii de peste ocean nu numai cei din ţările arabe. La fel ca şi cu asasinatul parapsihologic asupra lui Ion Ţugui, care din motive bine întemeiate, că nu era el adevăratul conte, nu i-a restit niciodată numele când dădea câte un interviu la diverse televiziuni sau radiouri l-au adus pe dracul incapuciato să turbeze de mânie şi apoi să-l asasineze în ziua malefică de 20.02.2002. De asemenea acum câteva luni în urmă tot acest drac incapuciato, în colaborare cu dracii săi prieteni din Shambala şi cu alţi draci din alte constaleţii pe care noi îi numim extratereştri malefici, au deturnat avionul malaezian şi au trimis direct în iad toţi pasagerii şi piloţii şi personalul de serviciu de pe această cursă. De asemenea tot acest conte incapuciato, şeful dracilor din Shambala, este părtaş din punct de vedere malefic la aţâţarea conflictului dintre ruşi şi ucrainieni ca mai apoi pălălaia să se amplifice cuprinzând marile puteri ale Terrei.
În sfânta duminică de azi 10 august 2014 fac chemare dracului dracilor din această lume, contelui incapuciato de a veni la fata mea şi de ai scoate toţi dracii pe care i-ai implantat în fata care ţi-a pus să mănânci de nenumărate ori, iar eu tatăl fetei Iulia Atena ţi-am dat haine să îmbraci, ţi-am dat bani de buzunar haimana şi golan ce ai fost şi eşti încă, drac împuţit, ţi-am dat cărţi şi diverse reviste pe care nu le-ai mai adus înapoi, ţi-am făcut peste 500 de horoscoape pe care le-ai vândut cu peste 2 milioane lei iar mie mi-ai dat doar 200.000 lei iar eu cumpăram şi cerneala, şi hârtia şi curentul consumat la calculator. Timp de zece ani ţi-am fost ca un frate iar tu când te-ai supărat că nu mai puteam să-ţi dau bani şi diverse ai plecat şi ai revenit şi ai plantat în fata mea foarte mulţi draci în corpul şi în spiritul ei. Să nu crezi că scapi uşor ! dacă nu-mi scapi fata de dracii pe care i-ai pus în ea să şti că vei avea un sfârşit ca de drac în iadul recunoştinţei divine. Să vă ia dracul pe tine şi pe măta şi pe dracul de tactu şi toate neamurile tale de draci impiliţaţi, să vă dea domnul toate suferinţele pe care le-a avut fata mea, ca şi noi, înmulţite cu 1000. Dracul să vă înghită pe toţi, să fiţi afurisiţi de Dumnezeu şi de Domn Iisus Cristos.

Guru Barbu Simion sau 0727719196

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu