sâmbătă, 6 decembrie 2014

GURU BARBU SIMION- URARE

Stimați români din țară și din diaspora ! Cu deosebită stimă și cu sufletul încercat de o mare remușcare prin faptul că am ajuns în situația de a cere ajutor la români care au avut noroc în viață și au putut agonisi ceva bunăstare și care vor avea bună voință de a ajuta prin sponsorizare un ne însemnat poet, romancier, scenarist, pamfletar și altele ca pe viitor să am minima posibilitate de a mai scrie pe blog diverse, actualmente ne mai având bani de a plăti abonamentul la cablu și la internet, ba de multe ori neavând bani nici pentru o pâine. Actualmente fata mea care de 11 ani a fost îmbolnăvită de contele incapuciato, care actualmente este diavolul pe pământ, și care după o colaborare de peste 10 ani, mi-am dat seama că este șeful diavolilor pe Terra, trimis special la București, România, unde foarte curând va avea loc cea mai mare bătălie în astral și paranormal, pentru refacerea Grădinii Maicii Domnului. Acest diavol homosexual când am rupt legătura cu el mi-a îmbolnăvit fata transferând în spiritul și trupul ei mai mulți diavoli foarte periculoși, de atunci în casa noastră nu mai există pace și liniște, și lipsa acută de bani nu ne permite să plătim exorcizarea la preoții care se pricep să facă asemenea slujbe. În consecință cine are bunăvoință de a mă sponsoriza de a mai putea să public în viitor diverse scrieri, vă rog să trimiteți ajutorul DVS în contu: BARBU SIMION, CONT IBAN: RO04CARP041900804251RO01 deschis la CARPATICA  BUCUREȘTI ALBA IULIA, sau ON LINE la OFICIUL POȘTAL 4, PE NUMELE BARBU SIMION dar anunțîndu-mă prin telefon : 0727719196 că mi s-a trimis o sumă de lei la poșta 4. Vă mulțumesc anticipat iar pentru cei ce au voința de a mă ajuta voi scrie diverse poezii sau altele și voi putea să dau anumite sfaturi în diverse probleme legate de familie, societate, școală, sănătate, etc și voi face diverse rugăciuni, mantre și yantre pentru a aduce în familiile DVS bogăție și fericire și multe alte practici benefice la momentul solicitării. Cu stimă și respect ! Dumnezeu să vă bine cuvânteze !

Cu ocozia minunată a zilei lui Moș Nicolae, a zilei tuturor copiilor,  doresc să transmit din toată inima mea o minunată și frumoasă urare de sănătate, fericire și bucurie primului copil al țării, Domului Klaus Iohannis, întâiul Stătător și Trimis al Domnului pentru Ridicarea României, care în noaptea de 16 (7) la miezul nopții a apărut în mijlocul poporului cu fața luminată de o aură Dumnezeiască cu zâmbetul lui de copil neprihănit șI innocent care reversa, raza unui nou șI inefabil început,  peste poporul pe care trebuia să-l ridice din mizeria sărăciei șI să-l elibereze din ghearele unui cumplit diavol care străngea în ghearele lui vitalitatea unei întregi națiuni. în acea noapte în mijlocul unui popor renăscut dintr-o Bucurie închisă timp de 25 de ani în fundul iadului și răbufnită cu tăria unui unui Vulcan apoteotic, a apărut cu zâmbetul lui de copil neprihănit în care se zăreau zorii unui nou ev, evul începutului Grădinii Maicii Domnului, mult timp întârziat să apară pe plaiurile mioritice de către popoprul așa zis “ales” și care a dezlănțuit cel mai mare genocid asupra acestui popor Român. în acea noapte rămasă în inima șI mintea mea ca noaptea în care Dumnezeu a trimis o rază uriașă de lumină și speranță prin surâsul ca de copil al noului nostru tată pământesc al Omului Santa Klaus Iohannis, care primise darul și harul de a duce spre ridicarea Omului din starea de moarte pe care forțele răului îl răstignise perpetum, iar surâsul copilăresc al acestui Om matur avea să-mi deschidă mintea și inima spre cel ce venea ca noul Mesia peste Grădina Maicii Domnului din inima Carpaților unde curând vor bate la Porțile vieții eliberate toți împărații lumii, primul fiind Charles al regatului Marii Britanii. Mulți vor bate puțini vor putea intra. în acea noapte de 16  mi-am  adus  aminte de vorbele pline de farmec și iubire al Marelui și Bunului Nostru Iisus Cristos care o dată a spus “lăsați copiii să vină la mine”.  Unul din acei copii care au venit la Domnul Iisus este și acest Om Copil Santa Klaus Iohannis trimis de Marea Divinitate înaintea Poporului Român greu șI cumplit distrus de forțele diavolești care au cuprins Terra dar care cu această noapte 16 (7) va fi începutul sfârșitului celor rele. DOMNULE PREȘEDINTE SANTA KLAUS IOHANNIS AL ROMÂNIEI MĂ ROG PENTRU SĂNĂTATEA DVS ȘI A FAMILIEI DVS ȘI PENTRU CA DUMNEZEU SĂ VĂ DEA PUTEREA DE A LUPTA ÎMPOTRIVA MULȚIMILOR DE DIAVOLI CARE STĂPÂNESC ACUM PĂMÂNTUL DAR CARE CU AJUTORUL POPORULUI ROMÂN VEȚI DUCE LA BUN SFÂRȘIT SARCINA GREA PUSĂ PE UMERII DVS DE CĂTRE DUMNEZEU. NIHIL SINE DEO !

GURU BARBU SIMION

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu