duminică, 10 august 2014

GURU BARBU SIMION- DRACUL CONTELE REVINE


            

Stima]i rom=ni din ]ar\ [i din diaspora !



Cu deosebit\ stim\ [i cu sufletul ;nc\rcat de o mare remu[care prin faptul c\ am ajuns ;n situa]ia de a cere ajutor la rom=ni care au avut noroc ;n via]\ [i au putut agonisi ceva bun\stare [i care vor avea bun\ voin]\ de a ajuta prin sponsorizare un ne=nsemnat poet, romancier, scenarist, pamfletar [i altele ca pe viitor s\ am minima posibilitate de a mai scrie pe blog diverse, actualmente nemai av=nd bani de a pl\ti abonamentul la cablu [i la internet, ba de multe ori neav=nd bani nici pentru o p=ine. Actualmente fata mea care de 11 ani a fost ;mboln\vit\ de contele incapuciato, care actualmente este diavolul pe p\m=nt, [i care dup\ o colaborare de peste 10 ani, mi-am dat seama c\ este [eful diavolilor pe Terra, trimis special la Bucure[ti, Rom=nia, unde foarte cur=nd va avea loc cea mai mare b\t\lie ;n astral [i paranormal, pentru refacerea Gr\dinii Maicii Domnului. Acest diavol homosexual c=nd am rupt leg\tura cu el mi-a ;mboln\vit fata transfer=nd ;n spiritul [i trupul ei mai mul]i diavoli foarte periculo[i, de atunci ;n casa noastr\ nu mai exist\ pace [i lini[te, [i lipsa acut\ de bani nu ne permite s\ pl\tim exorcizarea la preo]ii care se pricep s\ fac\ asemenea slujbe. :n consecin]\ cine are bun\voin]\ de a m\ sponsoriza de a mai putea s\ public ;n viitor diverse scrieri, v\ rog s\ trimite]i ajutorul DVS ;n contul> BARBU SIMION, CONT IBAN> RO04CARP041900804251RO01 deschis la CARP  BUCURE{TI  ALBA  IULIA, sau ON  LINE la OFICIUL PO{TAL 4, PE NUMELE BARBU SIMION dar anun]=ndu-m\ prin telefon >0727719196 c\ mi s-a trimis o sum\ de lei la po[ta 4. V\ mul]umesc anticipat iar pentru cei ce au voin]a de a m\ ajuta voi scrie diverse poezi sau altele [i voi putea s\ dau anumite sfaturi ;n diverse probleme legate de familie, societate, [coal\, s\n\tate, etc [i voi face diverse rug\ciuni, mantre [i yantre pentru a aduce ;n familiile DVS bog\]ie [i fericire [i multe alte practici benefice la momentul solicit\rii. Cu stim\ [i respect ! Dumnezeu s\ v\ bine cuv=nteze ! GURU BARBU SIMION.


ÎN ATENŢIA SENATULUI, GUVERNULUI, A MINISTERULUI CULTELOR, A BISERICII ORTODOXE ŞI CATOLICE DE A AFURISI SUFLETUL ACESTUI DRAC INTUNECAT ŞI PARŞIV.
                   Se revine cu comentariu asupra dracului
                  Contele Incapuciato sau zis  Necula Conel
Revin asupra cazului dracul Contele Incapuciato sau dracul Necula Cornel, care actualmente mai este încă directorul revistei dracologice „Cosmos” . La ultimul articol am uitat să spun că de fapt moartea scriitorului Ion Ţugui, cel care în anii 1990 avea să scrie cărţile „Şapte ani apocaliptici”, „ Iad contra Rai” „ Apocalipsa şi generaţia următoare” în baza documentelor aduse de cel ce se intitulează acum contele incapuciato în realitate Necula Cornel, care în fapt s-a dovedit a fi un impostor, subliniez încă o dată că moartea acestui scriitor a fost provocată şi instrumentată de acest drac Necula Cornel, moarte care a plănuit-o cu vreo doi ani înainte, deoarece motivul principal care l-a făcut pe dracul Necula Cornel să-l omoare pe scriitorul Ion Ţugui, a fost că de fiecare dată când Ion Ţugui dădea vreun interviu fie la o televiziune fie la vreun ziar sau revistă nu amintea niciodată de contele incapuciato, fie ostentativ fie fără să-şi dea seama, cert este că în anul 20.02.2002, renumitul Scriitor Ion Ţugui, avea să moară în condiţii anormale din punctul nostru de vedere, al pământenilor dar din punctul de vedere al dracilor din ţinutul şambala, era totul posibil, mai ales că în discuţiile cu acest conte Incapuciato, care aprope zilnic venea în casa mea unde lua masa de cel puţin două ori pe zi, şi unde era îmbrăcat şi alimentat mai tot timpul cu bani, că de avea nevoie dracul de bani să dea la homosexuali că aftfel nu-l mai făceau tipi, deci spun că în mai multe discuţii avute cu acest drac împieliţat cu mai mult timp de moartea lui Ion Ţugui, acest drac spusese în trecere că va avea el grije de acest nerecunoscător scriitor şi că foarte curând nu va mai avea ocazia să dea interviuri şi să se mândrească cu munca altuia. Deşi acum îmi dau seama că acest impostor este de fapt un mincinos că nu putea pe la vârsta de 5-7 ani să plece de nebun în india, cu vaporul, singur, să pribegească de unul singur în India timp de 5 ani apoi să intre în ţiutul Şambala şi să stea acolo încă cinci ani apoi să se întoarcă în România şi aici să aibe vârsta de 20 de ani. Este imposibil dacă nu cumva să fi intrat în posesia acestor documente realmente viabile şi apoi să se prezinte cu ele la domnul Ion Ţugui afirmând că el este adevăratul călător în abisul dracilor.  Faptul că acum dispune în practica de zi cu zi a diverse metode ezoterice şi exoterice ce frizează paranormalul profund şi că dispune de puteri paranormale pe care le foloseşte numai în sens malefic şi împotriva oamenilor care într-un fel sau altul l-au ajutat cum am fost eu la început că eram gata să-mi dau viaţa pentru un astfel, considerat de mine, un sfânt ca în final după mai mult de zece ani să-mi dau seama că este de fapt căpetenia, sau conducătorul spiritial al dracilor pe Terra. Acest drac necruţător, impasibil cu viaţa, mânat numai de ambiţii malefice, este cel care cu siguranţă vă spune că el l-a omorît în mod subtil, pe Ion Ţugui, care dinainte cunoştea şi nu vroia să spună despre puterea lui malefică supranaturală şi care dintr-un motiv necunoscut mie nici nu îndrăznea să-i pronunţe numele malefic în orice fel de împrejurare mai ales la interviuri. De multe ori în discuţii referitoare la cărţi şi mai ales la Ion Ţugui apărea pe faţa acestui drac impieliţat un rânjet, plin de satisfacţie, care avea să fie tradus de mine după evenimetul morţii ca un zâmbet care atesta idubitabil forţa lui malefică de a produce moartea, de a realiza triumfal moartea unui posibil adversar. În cazul meu care din anul 2003 mi-a plantat în fata mea o mulţime de draci cred că din cei mai fioroşi şi pervertiţi draci după ce mai bine de zece ani îl crescusem pe acest drac şi îl ajutasem cu ce era mai bun în lume, după anu 2003 prin tot felul de rugăminţi, şi de injosiri sufleteşti şi umane din partea mea numai ca să-l fac pe cast criminal să –şi ia draci de pe fata mea acest impostor care habar nu are de horoscoape că mai bine le fac eu dacă încep să mint, spun că sub nici o formă nu l-am induplcat să-mi lase fata în pace să se vindece să nu mai aibe în capul ei gânduri şi gesturi pe care eu le cunosc ca fiind ale altei persaone plantate în sufletul fetei mele. Am cheltuit mulţi, foarte mulţi bani cu tot felul de doctori şi până acum nici un rezultat. Dar ţine minte domnule drac Scaraoschi care bântui prin România şi plantezi mii de draci în mii de copii, că foarte curând  nu mai devreme de trei zile şi nu mai târziu de trei luni dacă copila mea nu va fi eliberată de dracii puşi pe capul ei eu voi fi mormântul tău şi de mâna mea vei muri, drac nenorocit şi atunci să vedem pe unde mai poţi scăpa că de mine nici vorbă să scapi. Atraga atenţia tuturor familiilor care au în ele diverşi oameni care suferă de schizofrenie paranoidă  să fie siguri sută la sută că această boală se datorează acestui drac al dracilor care într-un fel sau altul a ajuns să planteze draci în ruda lor. De azi încolo ştiind că acesta este cauza bolii lor să se ferească de acest drac nenorocit să-l ocolească şi să atragă atenţia şi altor rude sau cunoscuţi sau vecini să nu mai intre în discuţie cu acest drac să-l ocolească iar dacă din întâmplare îi cunosc părinţii am o rugăminte mare să le daţi numărul meu de telefon ca aceştia să mă sune înainte de a face marele pas de al omorâ cu mâna mea pe acest drac dat dracului. Fie ca din această clipă să se ducă dracului şi la propriu şi la figurat tot neamul acestui drac al întunericului, să crape fierea şi splina în tot neamul lui de draci, că ăştia nu sânt oameni, ca Dumnezeu să-l pedepsească pe acest drac şi familia lui de draci cu peste 1000 de miliarde de ani de cel mai cumplit iad. Rog familia acestui drac să ia legătura cu fiul lor renumitul drac care pune asupra prietenilor şi celor ce-l ajută toţi dracii de pe pământ să-l roage să-şi ia draci pe pe fata mea în decurs de cel mult trei luni. Dacă nu, va vedea cu ochii lui ce se va întâmpla. Să nu credeţi că sunt vorbe goale, îmi ajunge 11 ani de suferinţă şi mie şi soţiei mele şi neamurilor mele. Acest drac dacă nu rezolvă problema cu fata mea va avea parte de cele mai cumplite suferinţe până îşi va da sufletul drăcesc afară. Rog pe toţi paranormalii, preoţii cu har, din această ţară care sunt pe calea benefică şi firească a naturii să ia contact cu mine la telefon  0727 719 196 pentru a găsi o cale de a rezolva această problemă poate şi altele care vor apărea pe parcurs şi se dovedesc a fi ale aceluiaş DRAC NECULA CORNEL. Moarte veşnică familiei lui de draci. CEL CE VA CUMPĂRA REVISTA „COSMOS”, SAU ALTE REVISTE ÎN CARE APAR ARTICOLE DE ALE DRACULUI INCAPUCIATO, VA CUMPĂRA PE DRACUL ÎNSUŞI.
DACĂ, ÎNTÂLNIŢI, VEDEŢI SAU DIN ÎNTÂMPLARE CUNOAŞTEŢI  ACEST DRAC NENOROCIT, OMORÂŢI-L, NU VEŢI AVEA NICI O PEDEAPSĂ DIN PARTEA LUI DUMNEZEU.

       04.08.2014                GURU BARBU SIMION.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu