duminică, 17 august 2014

GURU BARBU SIMION-DIN NOU DESPRE DRAC-


Stimați români din țară și din diaspora ! Cu deosebită stimă și cu sufletul încercat de o mare remușcare prin faptul că am ajuns în situația de a cere ajutor la români care au avut noroc în viață și au putut agonisi ceva bunăstare și care vor avea bună voință de a ajuta prin sponsorizare un ne însemnat poet, romancier, scenarist, pamfletar și altele ca pe viitor să am minima posibilitate de a mai scrie pe blog diverse, actualmente ne mai având bani de a plăti abonamentul la cablu și la internet, ba de multe ori neavând bani nici pentru o pâine. Actualmente fata mea care de 11 ani a fost îmbolnăvită de contele incapuciato, care actualmente este diavolul pe pământ, și care după o colaborare de peste 10 ani, mi-am dat seama că este șeful diavolilor pe Terra, trimis special la București, România, unde foarte curând va avea loc cea mai mare bătălie în astral și paranormal, pentru refacerea Grădinii Maicii Domnului. Acest diavol homosexual când am rupt legătura cu el mi-a îmbolnăvit fata transferând în spiritul și trupul ei mai mulți diavoli foarte periculoși, de atunci în casa noastră nu mai există pace și liniște, și lipsa acută de bani nu ne permite să plătim exorcizarea la preoții care se pricep să facă asemenea slujbe. În consecință cine are bunăvoință de a mă sponsoriza de a mai putea să public în viitor diverse scrieri, vă rog să trimiteți ajutorul DVS în contu: BARBU SIMION, CONT IBAN: RO04CARP041900804251RO01 deschis la CARPATICA  BUCUREȘTI ALBA IULIA, sau ON LINE la OFICIUL POȘTAL 4, PE NUMELE BARBU SIMION dar anunțîndu-mă prin telefon : 0727719196 că mi s-a trimis o sumă de lei la poșta 4. Vă mulțumesc anticipat iar pentru cei ce au voința de a mă ajuta voi scrie diverse poezii sau altele și voi putea să dau anumite sfaturi în diverse probleme legate de familie, societate, școală, sănătate, etc și voi face diverse rugăciuni, mantre și yantre pentru a aduce în familiile DVS bogăție și fericire și multe alte practici benefice la momentul solicitării. Cu stimă și respect ! Dumnezeu să vă bine cuvânteze !

De la copilul drac la şeful dracilor de pe terra, contele incapuciato,                                                                                              sau numele de botez nicula cornel.


             Revin din nou la acest drac împieliţat adică în carne şi oase, şi ţin să vă spun că nu-mi face nici o plăcere acest fapt. Trebuie să lămuresc o problemă destul de încâlcită referitor la acest drac, mincinos, culmea ar fi fost dacă ar fi un drac cinstit care să spună adevărul. Dar adevărul îl voi căuta împreună cu dvs să lămurim puţin problema în cazul acesta. Acest drac afirmă că în ajunul anului 1989 -1990 ar fi adus sau ar fi dat lui Ion Ţugui o parte sau toate manuscrisele în baza cărora acesta a scris cele trei cărţi şi anume „7 ani apocaliptici”, „Apocalipsa şi generaţia următoare” şi „Iad contra rai” în care se vorbeşte despre un conte care ar fi călătorit în India, ar fi lucrat pe acolo timp de cinci ani, apoi ar fi intrat în ţinutul dracilor shambala, unde ar fi stat acolo timp de încă cinci ani apoi ar fi ieşit de acolo şi ar mai fi stat în India preţ de vreun an timp în care să facă rost de bilete, clasa bussines, la vreun cargo care întâmplător ar fi avut escală la Constanţa, şi apoi aici în ajunul anilor 1985 a luat contact cu Ion Ţugui, care ar fi tehnoredactat cele trei cărţi şi apoi în anul 1990 le-ar fi publicat. În anul 1993 undeva prin septembrie am avut ocazia (n-aş mai fi avut-o niciodată) să-l cunosc pe cel mai mare drac al tuturor timpurilor pe acest conte incapuciato. În momentul când a intrat în casa mea eu şi cu soţia mea am rămas puţin surprinşi deoarece contele arăta ca un puşti de cel mult 20 de ani şi asta cu multă îngăduinţă deoarece ne aşteptam să ne intre în casă o persoană matură de cel puţin 45-50 ani. Acest puţoi de drac s-a prezentat a fi contele incapuciato şi mult mai târziu cam după aproape 7-8 ani de colaborare cu acesta mai mult spus de vizite pe care ni le făcea săptămânal, de luni până vineri inclusiv de la ora 9-10 dimineaţa până pe la ora 5 după amiază, unde servea masa de două ori şi care timp de 10 ani cât au durat aceste vizite nu a venit la soţia mea sau la fata mea cel puţin cu o floare, aveam să aflu şi numele lui de pe Terra şi anume necula cornel spus de el dar buletinul lui nu l-am văzut niciodată. Nu mai amintesc nici de banii pe care i-am dat cu titlu de împrumut, nici de cărţile pe care i le-am dat, nici de diverse lucruri de îmbrăcăminte şi nici de  miile de ore la calculator pe care le pierdeam de a face horoscoape pentru d-l drac care să ia pe ele 2 milioane lei iar mie să-mi dea doar 200.000 lei,iar pentru un horoscop imi trebuia cel puţin 7-8 ore de lucru, hărtie de scris, cartuşe pentru imprimantă plus curentul electric consumat cu calculatorul pe care toate eu le plăteam, contele drac doar strângea bani pentru maşină mică şi vilă. Dar să revenim la adevăratul scop al acestui rechizitoriu, la timpul pe care l-a pierdut cu shambala. Dacă în anul 1993 când l-am întâlnit şi-i dăm vârsta de cel mult 25 de ani şi de aici în sens invers să scădem trei ani de la apariţia cărţilor, apoi încă 3 ani de tehnoredactare sau chiar mai puţin 1 an, apoi 1 an care l-a pierdut prin India după ce a ieşit din lumea dracilor, apoi încă 5 ani petrecuţi în lumea dracilor, apoi încă 5 ani pe care i-a petrecut în India, până să intre în lumea dracilor, apoi cel puţin un an sau ½ de an până să ajungă în India şi apoi să adunăm ajungem la suma de 25- (3+1+1+5+5+1)= 25-16= 9 ani. Deci calendaristic lunând cei mai mici timpi din derularea faptelor luate în calcul rezultă că la vârsta de 9 ani sau chiar 8 ani acest drac de copil ar fi plecat din casa părinţilor lui şi ar fi părăsit România la vârsta de cel puţin 9 ani, cu îngăduinţa noastră în realitate mult mai de vreme pe la vârsta de 7 ani. În primele şase luni după ce l-am cunoscut am încercat să aflu mai multe amănunte de la el despre această lume a dracilor, multe amănunte pe care Ion Ţugui să le fi omis din lipsă de spaţiu dar acest drac şi mincinos nu spunea mai multe amănunte decât cele ce erau în carte, de aici mai târziu am tras concluzia că acest individ, drac împieliţat a furat documentele care au ajuns la Ion Ţugui sau poate acesta ştia precis că acest puţoi pe care mi l-a prezentat ca contele incapuciato nu era decăt un derbedeu care îl omorâse pe adevăratul individ care fusese în lumea dracilor şi care adusese documentele respective şi de aceea Ion Ţugui nu amintea niciodată de contele incapuciato în cadrul interviurilor date fie la ziare fie la televiziuni, fiindcă ştia el ce ştia. Imediat ce a aflat că am calculator m-a rugat insistent să-mi bag internet ca mai apoi o dată sau de două ori pe săptămână să scot din internet tot felul de scrieri paranormale din occident cam 30-40 pagini pe săptămână din care acesta traducea aceste relatări din lumea paranormală şi scria articole cu evenimentele petrecute în occident ca fiind aflate de el din surse astrale de fapt furturi intelectuale. Multe reviste îi acceptau articolele fără să mai întrebe de sursele de provenienţă ale articolelor deoarece se subîţelegea faptul că acest drac încă nu fusese descoperit ca hoţ intelectual. Foarte acum, de curând am aflat că acest drac, în speţă homo inrăit, în loc să intre într-o biserică duminică dimineaţa el umbla la baia centrală de pe Griviţa, şi căuta şi el un amant care să-l mulţumească sexual, când colo ce să vezi că l-au făcut golanii poştă vreo cinci la număr, de vreo două săptămâni stătea dracul numai în picioare iar la redacţie mai toate fetele şi cei de pe  acolo râdeau pe înfundate de cele întâmplate şefului lor, marele coconte incapuciato. De ce nu vrei drac nenorocit să scoţi dracii pe care i-ai băgat pe gât fetei mele, timp de 11 ani m-au chinit acesti draci şi pe mine şi familia dar îţi promit, luater dracu cu măta şi cu tactu, că nu te omor deşi aşa aveam de gând, acum s-au schimbat planurile ci am să-ţi tai un picior şi o mână şi am să-ţi scot cei doi ochi cu care bagi dracii în copii şi în oameni ca să nu mai poţi face aşa ceva iar mâta şi cu tactu să te poarte în cărucior să se chinuiască cum m-am chinuit şi eu şi soţia mea care ţi-a dat mâncare dracu dracilor, crăpar-ar fierea şi inima în tine şi în tot neamul tău de draci. Apoi trebuie să dezvălui faptul că majoritatea care fac horscopul la tine şi sunt bogaţi, faci de aşa natură că o perioadă mai mare de timp te strecori pe sub pielea lor ca apoi să-i otrăveşti şi să le iei averile, casele, şi firmele care se trec pe numele tău deoarece nu ştiu că de fapt eşti scaraoţchi şeful dracilor aici pe Terra. La mulţi care fac horoscopul la tine şi vezi că au un viitor plin de bogăţie şi fericire cu datele pe care le afli de la ei ca data naşterii, locul naşterii şi încă vreo două informaţi, ca apoi să le furi viitorul pe care îl iei ori tu ori îl dai la vreun cunoscut iar cel de la care ai furat acest viitor urmând să trăiască viitorul plin de boli, de sărăcie, de la cel ce l-ai luat. De fapt  nici nu şti să faci horoscoape deoarece foloseşti unitatea de măsură zecimală. A se vedea cartea „7” pe care eu ţi-am tehnoredactat-o şi tu ai făcut horoscopul, greşit, de acolo.Asta fac dracii ca tine şi de fapt nimeni nu se aşteaptă ca un drac să se comporte ca un om cu frica de Dumnezeu.
       GURU BARBU SIMION

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu