joi, 31 iulie 2014

GURU BARBU SIMION- PAMFLET 1 POLITIC

                                             

Stima]i rom=ni din ]ar\ [i din diaspora !


Cu deosebit\ stim\ [i cu sufletul ;nc\rcat de o mare remu[care prin faptul c\ am ajuns ;n situa]ia de a cere ajutor la rom=ni care au avut noroc ;n via]\ [i au putut agonisi ceva bun\stare [i care vor avea bun\ voin]\ de a ajuta prin sponsorizare un ne=nsemnat poet, romancier, scenarist, pamfletar [i altele ca pe viitor s\ am minima posibilitate de a mai scrie pe blog diverse, actualmente nemai av=nd bani de a pl\ti abonamentul la cablu [i la internet, ba de multe ori neav=nd bani nici pentru o p=ine. Actualmente fata mea care de 11 ani a fost ;mboln\vit\ de contele incapuciato, care actualmente este diavolul pe p\m=nt, [i care dup\ o colaborare de peste 10 ani, mi-am dat seama c\ este [eful diavolilor pe Terra, trimis special la Bucure[ti, Rom=nia, unde foarte cur=nd va avea loc cea mai mare b\t\lie ;n astral [i paranormal, pentru refacerea Gr\dinii Maicii Domnului. Acest diavol homosexual c=nd am rupt leg\tura cu el mi-a ;mboln\vit fata transfer=nd ;n spiritul [i trupul ei mai mul]i diavoli foarte periculo[i, de atunci ;n casa noastr\ nu mai exist\ pace [i lini[te, [i lipsa acut\ de bani nu ne permite s\ pl\tim exorcizarea la preo]ii care se pricep s\ fac\ asemenea slujbe. :n consecin]\ cine are bun\voin]\ de a m\ sponsoriza de a mai putea s\ public ;n viitor diverse scrieri, v\ rog s\ trimite]i ajutorul DVS ;n contul> BARBU SIMION, CONT IBAN> RO04CARP041900804251RO01 deschis la CARP  BUCURE{TI  ALBA  IULIA, sau ON  LINE la OFICIUL PO{TAL 4, PE NUMELE BARBU SIMION dar anun]=ndu-m\ prin telefon >0727719196 c\ mi s-a trimis o sum\ de lei la po[ta 4. V\ mul]umesc anticipat iar pentru cei ce au voin]a de a m\ ajuta voi scrie diverse poezi sau altele [i voi putea s\ dau anumite sfaturi ;n diverse probleme legate de familie, societate, [coal\, s\n\tate, etc [i voi face diverse rug\ciuni, mantre [i yantre pentru a aduce ;n familiile DVS bog\]ie [i fericire [i multe alte practici benefice la momentul solicit\rii. Cu stim\ [i respect ! Dumnezeu s\ v\ bine cuv=nteze ! GURU BARBU SIMION.



                                                              Breaking Noise
                                                Pamflet
Ieri pe data de 32.14. 2014, NKVD de la autoritatea particulară din Mocov a dat publicităţii un dialog dintre Preşedintele în avans Ponta Viorel şi încă preşedintele SUA Barak Obama, înregistrat întâmplător de un tânăr din Tiraspol iubitor de calculator. Iată textul inregistrării :
Ponta: Halo...Halo... Dl. Baracă... Halo... Băi mauzi ?
Obama: te aud măi  viorele... tu eşti ? Aici te aud cu glas raguşit!
Ponta: da... da... leam vorbit lu ăştia să mă voteze acum în December ca president aici la Romania. Şi am stat cu picialele în apa la barca şi am răguşit mai much.
Obama: las că trimit eu ambassador la voi cu ceva coldrex cu puţin wiski... spune la mine de ce sculat la ora 7 dimineaţa?
Ponta: mai baracă, spune tu la port avionul din black sea să oprească pompa că jetul de apă a ajuns acum la Vâlcea, la Dolj şi făcut la mine mare problem că ăştia nu mă mai votează acum. Şi spune tu să ne transmită codul roşu şi portocaliu mai devreme să putem să anunţăm şi noi pe primary ca să poată să vină şi ei din holiday sau mai bine îi anunţaţi voi că ăştia se bronzează pe la bici la voi. Spune să dea cu jetu până la piteşti cel mult.
Obama: mai Viorel nu face problem la tine pentru fiecare casă înecată noi dăm la voi 10 dolari. Şi acum nu mai dăm cu jetu la Dolj, dăm cu avion cu burta mare care are multă eficienţă, un avion îneacă deodată un sat întreg, aşa că nu mai durează mult că la iarnă dăm cu zăpadă 5 metri la voi. Noi te alegem president. Dar să nu uiţi că la noi president plăteşte 100 milioane euro. Te aşteptăm pe aici !
Ponta: nu problem vorbesc eu cu Băsescu să mă trimită la voi cu problem diplomatic şi apoi ne întâlnim pe bici! KO! A... nu scuzămă OK! Apoi... bbbbbbzzzz

Acesta a fost o parte din convorbiri dintre ăştia de aici cu ăia de acolo. Restul le dăm mai târziu dacă omul nostru de la Bucureşti mai apucă...
                                GURU BARBU SIMION

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu